вторник, 21 августа 2012 г.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», та визначити якими засобами можна таке оцiнювання створити: 
  • провести глибокий аналiз власноi стратегіi оцінювання та ознайомитись з прикладами планів оцінювання для визначення тих компонентів, які найбільше сприяють успіхам учнів та полiпшенню навчального процесу,
  • залучати учнів до процесу оцінювання, завдяки чому змінюється їх ставлення до навчання, збiльшуеться зацiкавленнiсть, що сприяе досягненню поставлених навчальних цілей, 
  • залучати колег до створення iнструментiв оцiнювання для забезпечення високоi iх ефективностi,
  • використовувати підсумкове оцінювання для визначення рівня розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт.
  • будувати систему оцiнювання навколо навчальних потреб учнiв, акцентувати увагу як на змiстi навчальноi теми, так i на навичках 21 столiття,

Комментариев нет:

Отправить комментарий