Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», та визначити якими засобами можна таке оцiнювання створити:
- провести глибокий аналiз власноi стратегіi оцінювання та ознайомитись з прикладами планів оцінювання для визначення тих компонентів, які найбільше сприяють успіхам учнів та полiпшенню навчального процесу,
- залучати учнів до процесу оцінювання, завдяки чому змінюється їх ставлення до навчання, збiльшуеться зацiкавленнiсть, що сприяе досягненню поставлених навчальних цілей,
- залучати колег до створення iнструментiв оцiнювання для забезпечення високоi iх ефективностi,
- використовувати підсумкове оцінювання для визначення рівня розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт.
- будувати систему оцiнювання навколо навчальних потреб учнiв, акцентувати увагу як на змiстi навчальноi теми, так i на навичках 21 столiття,
Комментариев нет:
Отправить комментарий