Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме те, що треба докорiнно змiнювати уявлення про роль вчителя на уроцi. Завдання вчителя не просто начитувати необхiдний матерiал, а потiм перевiряти домашнi роботи, а стати для школярiв другом та помiчником, до якого дiти будуть охоче звертатися по допомогу.
Опрацювавши цей модуль я визначила основнi способи ефективного керування навчальним процесом:
Опрацювавши цей модуль я визначила основнi способи ефективного керування навчальним процесом:
- використання комп'ютерних технологiй задля пiдвищення ефективностi роботи вчителя та для пiдтримки навчання та самопiдготовки учнiв,
- правильно визначитти свою роль у спiлкуваннi з учнями - стати iм помiчником i другом, а не диктатором.
- створити комфортний мiкроклiмат в колективi
- розробити стратегiю впровадження проектiв, що е дуже важливим при створеннi навчального процесу, який будуеться на навчальних потребах учнiв.
Комментариев нет:
Отправить комментарий