вторник, 21 августа 2012 г.

Модуль 10. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме те, що треба докорiнно змiнювати уявлення про роль вчителя на уроцi. Завдання вчителя не просто начитувати необхiдний матерiал, а потiм перевiряти домашнi роботи, а стати для школярiв другом та помiчником, до якого дiти будуть охоче звертатися по допомогу.

Опрацювавши цей модуль я визначила основнi способи ефективного керування навчальним процесом:

  • використання комп'ютерних технологiй задля пiдвищення ефективностi роботи вчителя та для пiдтримки навчання та самопiдготовки учнiв,
  • правильно визначитти свою роль у спiлкуваннi з учнями - стати iм помiчником i другом, а не диктатором.
  • створити комфортний мiкроклiмат в колективi
  • розробити стратегiю впровадження проектiв, що е дуже важливим при створеннi навчального процесу, який будуеться на навчальних потребах учнiв.

Комментариев нет:

Отправить комментарий